Lifehair
Yhteistyömme Lifehairin kanssa alkoi heidän logonsa päivittämisestä uudelle vuosikymmenelle. Vuosien varrella olemme toteuttaneet kotimaiselle kosmetiikkaa ja puhdistustuotteita valmistavalle Lifehairille monenlaista – niin visuaalista suunnittelua kuin teknisiäkin toteutuksia.
Onnistuneen logosuunnittelun jälkeen yhteistyömme eteni askeleittain verkkosivuston ja verkkokaupan uudistamiseen sekä lukuisten brändikuvien kuvaamiseen.
Logo
Päivitimme Lifehairin logo uudelle vuosikymmenelle. Vanha kaunoa jäljittelevä kirjasin sai väistyä uuden liikemerkin ja vahvan pääteettömän kirjasintyylin tieltä. Uusi logo ja merkki toimivat aiempaa paremmin sekä painetussa että digitaalisessa ympäristössä.
Verkkokauppa
Vahvasti päivittäistavarakaupan kuluttajamarkkinoilla oleva Lifehair kaipasi sekä toiminnallisuudeltaan että visuaaliselta ulkoasultaan päivitettyä verkkokauppaa. Tartuimme toimeen ja loimme jo aiemmin suunnitellun verkkosivuston visuaalista kieltä noudattelevan verkkokaupan.
Verkkosivut
Oma verkkosivusto on edelleen tärkein yrityksen tarjoaman informaation lähde. Suunnittelimme Lifehairille verkkosivut, joilta löytää helposti tietoa heidän tuotteistaan ja tuotemerkeistään, Lifehairin tarjoamista varainkeruun vaihtoehdoista sekä sopimusvalmistuksesta. Väripaletti pidettiin vähäeleisen karsittuna pääpaletin koostuessa mustasta ja valkoisesta pienin vihrein yksityiskohdin.
Tuotekuvat
Vuosien varrella olemme ehtineet ottaa myös brändikuvia monista Lifehair-tuotteista. Lifehairin tuotevalikoima on laaja ja eri tuotebrändeillä on toisistaan eroavat identiteetit. Kunkin brändin yksilöllinen persoonallisuus on huomioitu tuotekuvauksissa.
Hellävaraisen ja pääosin hajusteettoman Lacto line -tuotesarjan brändikuvissa on hyödynnetty lempeää utuisen valkoista värimaailmaa. Bio Rich -hiustenhoitotuotteiden ylellinen ja hemotteleva kuvamaailma puolestana hehkuu lämpimän persikkaisena. Tervashampoon ja saunanpuhdistusaineen tunnelma on puolestana tummempi.